Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж цивільного будівництва» є учасником проєкту № 81298093 «Енергоефективний навчальний заклад. Термомодернізація закладів П(ПТ)О у рамках розроблених курсів енергоефективності. 2.0» #GIZ_ENEFEDU, що реалізує Благодійна організація «Благодійний фонд «Людина” за підтримки Міністерство освіти і науки України та Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH Energy Efficiency and Climate Projects в межах більшого проєкту «Просування енергоефективності та впровадження Директиви ЄС з енергоефективності в Україні» (FEER) та фінансується Федеральним міністерством економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ).
У 2010 році було створено Державний навчальний заклад «Київське регіональне вище професійне училище будівництва» шляхом злиття трьох училищ Вищого професійного училища № 26 м. Києва, Київського професійного ліцею будівництва і фітодизайну, Київського вищого професійного училища будівництва і автотранспорту.
Кожен з цих закладів має свою історію. Так, Вище професійне училище № 26 міста Києва розпочало свою діяльність з відкриття у 1944 році Школи фабрично-заводського навчання № 18, Київське вище професійне училище будівництва і автотранспорту почало своє існування з 1945 року зі створення Художньо-ремісничого училища № 17,
у 1986 році серед навчальних закладів міста Києва з’явилося Середнє професійно-технічне училище № 18, яке також постійно реформувалося і у 2003 році одержало назву Київського професійного ліцею будівництва і фітодизайну.
У 2023 році Державний навчальний заклад «Київське регіональне вище професійне училище будівництва» став комунальним закладом професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж цивільного будівництва».
У 2017 році на базі закладу був створений Навчально-практичний центр з підготовки кваліфікованих робітників за професією «Монтажник санітарно-технічних систем і устаткування» у рамках проєкту “Публічно-приватне партнерство для поліпшення сантехнічної освіти в Україні”, який впроваджується за фінансової підтримки Швейцарської агенції з розвитку та співробітництва, ТОВ “Геберіт Трейдинг” та виконується Швейцарською фундацією технічного співробітництва з розвитку “Свісконтакт” за підтримки Міністерства освіти і науки України.
З 2018 року заклад освіти здійснює підготовку кваліфікованих робітників за дуальною формою навчання з таких професій як «Штукатур, лицювальник – плиточник», «Монтажник санітарно-технічних систем і устаткування», «Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення».
Основними напрямами, за якими здійснюється підготовка спеціалістів, є:
Будівельний (штукатур, лицювальник-плиточник, маляр, муляр, електрозварник ручного зварювання, електрогазозварник, монтажник санітарно-технічних систем і устаткування);
Автомобільний (слюсар з ремонту колісних транспортних засобів, рихтувальник кузовів);
Сільськогосподарський (флорист, озеленювач);
Інформаційних технологій (оператор з обробки інформації та програмного забезпечення);
Підготовка фахових молодших бакалаврів за спеціальністю «Будівництво та цивільна інженерія».
Заклад освіти опосередковано брав участь у першому етапі проєкту Еnefedu у минулому році: до опанування енергоефективними компетенціями було залучено 4 педагогічні працівники (пройшли підвищення кваліфікацію) та 54 здобувачі освіти, які в свою чергу отримали загалом 106 сертифікатів. В процесі опанування навичок з енергоефективності модернізовано лабораторію озеленювачів у закладі.
В лютому 2023 на базі закладу проведено форум «Студенти за енергоефективність» у рамках проєкту «ЕЕ-JUMP – Енергоефективність для журналістів, університетів, муніципалітетів від професіоналів», що реалізується Громадською спілкою «Бізнес за партнерство» в рамках співпраці з GIZ .
Педагогічні працівники долучились до створення курсу «Передові системи термомодернізації будівель і споруд» для робітників будівельної галузі, що була організована Громадською Спілкою “Бізнес за партнерство” та взяли практичну участь в ньому.
Участь в проєкті #GIZ_ENEFEDU2.0 надасть можливість поліпшити теоретичні знання та практичні навички педагогічних працівників;
навчити здобувачів освіти додатковим компетенціям, ввівши години для опанування ними у РНП, що допоможе їм стати конкурентоспроможними на ринку праці і стане у нагоді під час розбудови нашої країни;
покращити матеріально-технічну базу закладу освіти.